100 Happy Days – 100 Glade Dage


Der har sket så mange sure ting i mit liv for nylig at den fik mig til at miste alt den god energi det tog mig langtid til at opbygge igen. Jeg har dog bestemte mig, at fokusere på de gode ting samt gode mennesker jeg har omkring mig. Men det er jo nemmere sagt end gjort… så ind i mellem det har været meget hårdt at fokusere på den lyst side af livet.

Jacob har brugt et værktøj men nogle af sin patienter, det hedder ‘taknemligheds kort’, det er jo en slags af mindfullness, hvor hver eneste dag skal man skrive ned noget der har været godt i løbet af dagen. Den koncept har jeg ændret lidt (delvis fordi jeg ELSKER billeder, og delvis fordi den er meget populær for tiden), jeg kommer til at post et billede af noget eller nogen der har gjort mig glade hver eneste dag, i 100 dage. 🙂

Min udfording for de næste 100 dage er at ‘look at the bright side of life’ og tage et billed om dagen for at holde mig igang. Jeg ved det bliver hårdt, men jeg også ved jeg kan klare det! I går startet jeg med min elskede latte macchiato på terrasen i solskin og i dag var det at lære Finha at skrive og se hendes tegning af vores familie der har fået smilet frem.

Billederne fra de #100happydays kan ses her på bloggen (til venstre), på min Instagram eller Facebook. Jeg regner med jeres støtte for at holde mig glade de næste 100 dage (eller 98 for at være mere præcis) 😉 .

Kram

Anesinha

Leave a Reply

