Dukan Kuren


Jeg skrev for nogle uger siden, at jeg ville dele med jer vores egne Dukan kur, med opskrifter.  Der findes rigtig mange opskrifter på nettet og i Dr. Dukan’s bøger. Men jeg syntes det var lidt svært at finde idéer til menuplan osv.

Disse e-bøger har jeg selv skrevet baseret på min og J’s oplevelse i sådan en kur. Den startet som en daglig guide, og menuplan samt opskrifter. Dog efter at mange af vores venner og familie bad os om bogen, besluttet vi os at gøre det lidt mere interessant.


Vi er meget tilfredse med resultaterne (især hans – hvor blot efter 4 uger, havde han tabte 10 Kg), men også fordi han har meget mere rygrad end jeg har. 😉

Det er rigtig nemt at følge kuren, og hvis du finder spørgsmål hen af vejen, venligst skriv til mig. Jeg vil hjælpe dig så meget som jeg kan.

Klik på følgende links:

Anesinha Sev’s Dukan Kuren Fase 1 – Angrebsfasen

Anesinha Sev’s Dukan Kuren fase2

Vi endte med at apringe fase 3 over. Vi spiser nogle lunde normal, men med omtanke. Vi spiser mindre kuldhydrater og meget protein, og så har vi ikke spist lyst brød endu.

Reference: Din Slankekur med Dukan Kuren, Dukan Diet – England og Pierre Dukan’s bog.

Leave a Reply

