Pelo bosque afora

Løbetur i skoven


Da jeg vågnet op imorges, kunne jeg mærke at idag bliver en god dag! Efter at har været på Dukan kur og tabt 5 kg (ud af målet på 6kg), besluttet jeg mig for at starte fase 2:  motion!.

For dem der kender mig, ved I at jeg er ikke så glad for kulden, men uden at tænke på vejret stod jeg der udenfor, med løbetøj på, Endomondo tændt på mobilen og så kom jeg i gang…

Sidste gang jeg motionerede var i oktober 2013, så jeg skulle starte helt forfra, desværre…!

I dag var den første løbetur af tre jeg skal gennemføre i denne uge:

Løb 1 minut – gå 2 minutter

Løb 1 minut – gå 2 minutter

Løb 2 minutter – gå 2 minutter

Løb 2 minutter – gå 2 minutter

Løb 1 minut – gå 2 minutter

Løb 1 minut – gå 2 minutter

I dag var også en dag til at prøve noget andet… at løbe inde i skoven! Vi har boet her i Hald Ege i 3 1/2 år, men jeg har ALDRIG løbet inde i skoven… har gået nogle gange med barnevognen, men ikke brugt  den decideret til motion. Jeg var så overrasket over det lysindfald af lysegrønne nuancer jeg så i sjoven… det var som om foråret allerede er kommet! Det var meget smukt, og det ser ud til at jeg har fundet min motivation til at løbe. Der blev taget nogle billeder men man kan desværre ikke se så meget af det fantastisk mystik lys der var derinde.

I morgen skal jeg ud igen!

Knus

A!

Follow my blog with Bloglovin

Leave a Reply

